zaterdag 16 februari 2013

squash book


onlangs vond ik weer een heel aantal
voor mij "nieuwe" boekjes op you tube
zoals deze die squash book wordt genoemd,
ziet er ingewikkeld uit maar is eigenlijk vrij
eenvoudig te maken..
drie vierkanten papier gevouwen
en deels op elkaar geplakt.
op de bovenste foto is het boekje
half uitgevouwen en op de foto hierboven
heb ik hem helemaal opengevouwen..
de voor en achterkant  heb ik van een
kaftje voorzien, lintje eromheen gedaan
om het boekje vast te knopen.
ik ben helemaal dol op dit soort
boekjes... heb gelukkig nog een aantal
"op voorraad" om te maken.

7 opmerkingen:

Paula van der Zwaan zei

Zo'n boekje ziet er inderdaad erg ingewikkeld uit. Maarja, als je weet hoe het moet, wordt alles makkelijk ;-)
't Is wel weer een leukerdje hoor. Ik vind dat soort boekjes altijd geweldig!
Groetjes,
Paula

Berlinde zei

Leuk boekje Ida, heel apart modelletje!
Lieve groetjes, Berlinde

Maia zei

Ik ken het modelletje, we hebben het zelfs al een met mijn klas gemaakt, de kleuters zijn namelijk door mij gek op vouwen.
Je hebt er een super mooie versie van gemaakt!
Fijn weekend
Lieve groet Maia

Ira Huberts zei

Dit zijn altijd zulke leuke boekjes om te maken en te geven, zeker wanneer je zulk leuk papier ervoor gebruikt, mooi gedaan Ida! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Janine zei

dat ziet er erg leuk uit, ik heb er ook zo een, wel gekregen hoor, want das niet iets wat ik kan, maar wel super om te kijken bij anderen ☺

Janny Jager 't Hooft zei

Supper leuk boekje Ida en het ziet er inderdaad heel ingewikkeld uit.

Groetjes Janny

Patrice zei

Heel leuk idee heb je gevonden en kaftje is eenvoudig mooi.

Grtjs Patrice