woensdag 6 februari 2013

recycling card book


dit boekje heb ik gemaakt van oude
ontvangen wenskaarten, allerlei 
stukjes papier uit mijn restjesdoos..

kleine lapjes stof uit de stoffendoos,
kleine gemaakte dingetjes die aan de
kant waren gelegd, veel verf, kralen..

ontvangen zelfgemaakte kaarten zoals
dit borduurtje eens ontvangen van een
vriendin..
hier en daar wat stempels gebruikt,
touwtjes en garen voor het binden..

plaatjes die al heel lang in de doos
lagen en waarvan ik niet wist waar ze
voor te gebruiken..
stukjes washi tape, paar bloemetjes..

ik heb allerlei  soorten kralen gebruikt:
glazen, plastic,hout en wolballetjes..

op de bovenkant twee kanten bloemen
die eerst gekleurd zijn met alcoholinkt.
het idee voor zo'n  boekje zag ik op
you tube.



8 opmerkingen:

Paula van der Zwaan zei

Een super idee, Ida. Ik gooi eigenlijk ook nooit kaarten weg, zeker geen kaarten die door de gever zelf zijn gemaakt. Maar wat ik ermee moet doen, weet ik nooit. Maar zo'n boekje is een prachtige oplossing.
Groetjes,
Paula

Pam~Simply Nordic zei

Hi Ida, You've made great use of your beautiful cards in your book! Simply divine! xo Pam

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooi het boekje dat je voor de kaarten hebt gemaakt Ida en een heel leuk idee.
Groetjes Janny

Ira Huberts zei

Oh wat leuk om allerlei mooie plaatjes te bewaren en hergebruiken Ida! Zo krijg je een enorm kleurrijk geheel en het is ook zo vrolijk afgewerkt met al die grappige kralen! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Maia zei

Oooo, dus dat is de bedoeling van alles wat ik heb bewaard haha, echt een top idee om dan weer zo mooi alles in een boek te verwerken!
Heel vrolijk dit geheel ook mede dankzij de mooie knopen en andere kleurrijke details!
Dit gaat op mijn to do lijstje hoor, dank voor de inspiratie!
De boekjes in je vorige post staan er trouwens ook al op, zo leul om overal voor te gebruiken!
Alvast een heel fijn weekend
Lieve groet Maia

Berlinde zei

Een prachtig boekje Ida!! Heel mooi om zo kaarten, mooie stofjes en je restjes papier te verwerken. En leuk om dan regelmatig eens door te bladeren.
Lieve groetjes, Berlinde

Aafke zei

Wat een goed idee! Op deze manier
bekijk je tenminste nog eens de kaarten die hebt ontvangen.
En wat een prachtig borduurtje :-)
Liefs Aafke

Janine zei

Jeetje wat een werk en wat leuk gemaakt, vooral met die kralen, super hoor!