donderdag 21 februari 2013

houten doos & oude kant

laatst kocht ik een oude houten doos
bij de kringloop waar ik in gedachten
mijn mooiste oude kantjes al in zag liggen..

ben dus aan de slag gegaan, heb de doos
beplakt met oud muziekpapier (eveneens
van de kringloop) doos verder wit
geschilderd met acrylverf, papier uit een oud
tijdschrift gebruikt voor binnenkant deksel..

paar houten klosjes wit geschilderd
(ook kringloop) diverse freebees van
stopwolkaartjes afgedrukt..

daarna  mijn mooiste oude kantjes
uitgezocht en om de kaartjes en
klosjes gewonden.


12 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Ooooooooooooh, hier hou ik zo van, heerlijk plaatje is het geworden, dat heb je echt prachtig gedaan.
Nu heerlijk genieten van deze mooie aanwinst :)
Liefs, Sonja

Paula van der Zwaan zei

Om jaloers op te worden!!!!! Wat ontzettend mooi.
Groetjes,
Paula

Berlinde zei

Wauw Ida, wat is dit mooi, zo romantisch met al die kantjes, echt super!
Lieve groetjes, Berlinde

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een super mooi doosje is dit geworden Ida en de inhoud is ook heel mooi.
Groetjes Janny

Elizabeth zei

Zo leuk gedaan... Oh, je hebt er ook echt oog voor! Ik denk dat je een aantal heerlijke knutseluurtjes hebt gehad hieraan...

groetjes, Elizabeth

Anneke zei

Wow, supermooi bewaarplaatsje voor je mooie kantjes verzameling!

Aafke zei

Oh, wat mooi! Zo sfeervol.
Liefs Aafke

Ira Huberts zei

Prachtig om je mooie kant zo chic op te bergen Ida, heel fraai uitgewerkt! Zo romantisch ook... Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Pam~Simply Nordic zei

Simply divine, Ida! Love your covered supply box and the laces are dreamy! xo Pam

iene zei

Ik ben helemaal weg van deze doos!  Vooral de stopwolkaartjes vind ik prachtig,
Groetjes, Evelyn

~THEA~ zei

Ontzettend mooi. Je hebt wel mooie kantjes zeg! Dat is echt genieten!

Moet ook eens zoeken op stopwolkaartjes. Al heb ik geen oude kant! Ze zijn zo leuk!!


Groetjes Thea ♥

Yvonne zei

Waaahaaaaa! Prachtige oude doos, mooi bekleed, en dus ook heel mooi om daar die prachtige kantjes in te bewaren. Heel goede bestemming!
En het staat denk ik ook heel leuk, gewoon om alleen al naar te kijken.
Groetjes van Yvon