woensdag 27 februari 2013

art journal pagina IV

 
't werd weer tijd voor een pagina in m'n art journal
omdat ik daarin nog wel wat te leren heb, heb ik
opnieuw een filmpje van you tube als voorbeeld
genomen deze keer van Cristina Zinnia Galliher.
op de ondergrond eerst oud muziekpapier geplakt
daarna wit geschilderd vervolgens gestempeld op
patroonpapier en dit daarna op de pagina geplakt,
nostalgische afbeelding opgeplakt en daarna
vele laagjes acrylverf, de zwarte stempels
meteen op de pagina gestempeld, nog weer wat verf
en goudkleurige rubons aangebracht.


6 opmerkingen:

Paula van der Zwaan zei

Grappig dat je zegt dat je nog wel wat te leren hebt. Ik kan alleen maar met bewondering je journal pages bekijken. Als je eens wist wat ik op dat vlak nog te leren heb ;-)
Jij valt echt in de categorie vergevorderd hoor, want dit is weer zo'n prachtige pagina.
Groetjes,
Paula

Anneke zei

Het is wel te zien dat het opgebouwd is uit veel laagjes! Supermooi!

Berlinde zei

Weer een prachtige pagina Ida! Je art journal wordt echt supermooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Maia zei

Petje af Ida!
Wat knap gemaakt deze journal pagina!
Wij ( mijn dochter en ik) willen er ook eens aan beginnen, ik vind je stijl en kleuren echt fantastisch!
Ik ga die dame op youtube ook eens opzoeken.
Bedankt voor je leuke reaktie op mijn post.
Fijne avond
Groetjes Maia

Ira Huberts zei

Wat een beeldschone pagina is dat geworden Ida, zoveel prachtige lagen met fijne kleuren en mooie details! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooie pagina is dit geworden Ida.
Echt heel knap zoals je hem hebt opgebouwd.
Groetjes Janny