zondag 6 januari 2013

lady

ik had zin om weer eens op een doekje/canvas
te schilderen, daarvoor heb ik allerlei attributen
uit de kast gehaald die ik nog had, zo had ik op
zolder nog een pot structuurpasta staan en daarvan
heb ik eerst een laag aangebracht met een paletmes.
vervolgens met allerlei kleuren acrylverf aan
de slag gegaan, toen bedacht ik dat de
afbeelding van deze dame er ook op moest
komen er daarbij vond ik de nodige bling
wel passen, ik heb allerlei knoopjes, roosjes,
kralen etc met koperverf beschilderd, op het
doekje wat stukjes bladmetaal geplakt (wat
ook al jaren in de kast lag) vervolgens de
bling geplakt.
één van mijn voornemens voor dit jaar was
om "oude" materialen op te maken, in dit
geval: missie geslaagd!



9 opmerkingen:

Elizabeth zei

Leuk! En zo heerlijk hè als je maar in de kast hoeft te duiken om materiaal te pakken. Lekker combineren naar hartelust..
Ik vind het doekje heel grappig geworden.

grtjs, elizabeth

Paula van der Zwaan zei

Geweldig dat je zoiets kunt maken van spullen die je nog in de kast hebt liggen. Onze kasten zijn vaak ware schatkamers, we vergeten alleen om erin te kijken door alle nieuwe dingen die we weer voorbij zien komen op Internet.
Je doek is prachtig. Ik vind de srtuctuur die je met de pasta hebt erg mooi uitkomen. Ik probeer het weleens met Gesso, maar dit heeft veel meer 'body'.
Groetjes en een fijne zondagavond.
Paula

Jonneke zei

Wat leuk om zo uit je voorraad aan de gang te kunnen!
Het is een erg leuk schilderijtje geworden!
Groetjes, Jonneke

Aafke zei

Dat ziet er vrolijk uit!
Hopenlijk heb je genoeg 'oude' materialen om nog meer kunstwerkjes te maken.
Liefs Aafke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi en wat een leuke zolder heb jij met zulke mooie spullen,hihi.
Ik vindt de ondergrond heel kunstzinnig gedaan en wat een mooie kleuren,petje af,lieve groetjes Miranda

Janny Jager 't Hooft zei

Je missie is zeker geslaagd Ida.
Wat een super mooie canvas is dit zeg.
Prachtige achtergrond en een heel mooie dame met prachtige bling bling.
Ben beniwue wat je nog meer gaat maken met je"oude"
materialen.

Groetjes Janny

Anneke zei

Die oude materialen kregen zo een heel nieuwe bestemming. Leuke canvas, alles past mooi bij elkaar.

Berlinde zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Ida, de achtergrond is super en de dame en bling bling maken het helemaal af!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Wat een kleurrijk geheel is het geworden Ida en dan met die fraaie dame op de voorzijde. Erg mooie versieringen heb je gebruikt, heerlijk dat je zo lekker hebt zitten freubelen! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl