maandag 14 januari 2013

art journal III

ik ben weer met m'n art journal in de weer
geweest, deze keer heb ik heb ik bij
donna downey gekeken, bij haar vind je
iedere woensdag inspiratie voor een nieuwe
pagina onder "inspiration wednesday"..
ik heb eerst stukjes tekst geplakt op 't papier,
daarna laagje witte acrylverf, de grote vlinder
heb ik zelf getekend,de kleintjes zijn stempels,
verder een template gebruikt voor de vlekken,
stukjes washi tape, label met tekst, metalen
cijfertjes, wijzer en splitpennetjes.

7 opmerkingen:

Paula van der Zwaan zei

Wat een mooie journalpage heb je weer gemaakt, Ida. Prachtig. Zeker die grote vlinder. En een mooie vondst, met die wijzer als lijf.
De link die je gaf heb ik ook bekeken. Weer eentje om bij mijn favorieten te zetten :-)
Groetjes,
Paula

Janny Jager 't Hooft zei

Super super mooie art journal page Ida.

Groetjes Janny

Berlinde zei

Dit is weer supermooi gemaakt Ida, knap die grote vlinder, heel mooi getekend!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Oh wat ziet er dat onwijs gaaf uit Ida, supermooie kleuren en prachtig hoe je alles gecombineerd hebt! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Marijke van Ooijen zei

Hay Ida,

Wat een geweldig toffe journal page!
Wat ben je ontzettend veelzijdig en creatief,
ik ben er weg van!

Meis ik wil je nog bedanken voor je lieve woorden
op mijn blog..

Liefs,
Marijke

Maia zei

Oooo, dit ziet er echt artistiek uit!
Wat een gave vlinder met die wijzers, leuk bedacht!
Ik heb toevallig twee wijzers van een oude klok af gesloopt vandaag haha .
Je canvas met die mooie dame vind ik ook prachtig en je rode bloem met kraaltjes mooi!
Jij bent echt op alle gebieden alles uit aan het proberen, echt leuk om te doen toch.
Wij vervelen onszelf nooit.
Alvast een fijn weekend
Lieve groet Maia

Yvonne zei

Mooie pagina Ida! Prachtige ondergrond in lagen, heel origineel lijfje van de vlinder, mooie elementen op je pagina!
Groetjes van Yvon