zaterdag 19 januari 2013

harmonica boekje

bij dit boekje ben ik begonnen met twee
kartonnen kaften, daarna een vel dessinpapier
doormidden geknipt, gevouwen en aan elkaar
geplakt; de bladzijden
voor het dessinpapier had ik een paars
vel uitgekozen,  ik vind het zelf erg mooi
papier maar kwam erachter dat ik dat
paarse toch wel een moeilijke kleur vind
om op te werken..
maar goed, eenmaal uitgeknipt en
opgeplakt ben ik toch maar doorgegaan.
letterlijk van alles uit de kast getrokken,
de hele kamer lag bezaaid met allerlei
spullen..
veel geknipt, geplakt, geschilderd,
getekend, paar steekjes genaaid
en toen opeens.... was 't boekje klaar
een diepe zucht... 't is toch gelukt
en ik ben er nog blij mee ook!


6 opmerkingen:

Paula van der Zwaan zei

Paars vind ik een hele mooie kleur. Het is aan het eindresultaat van je boekje niet te zien dat je het lastig vond. Het is prachtig geworden, mooi, al die details!
Groetjes en fijn weekend,
Paula

Berlinde zei

Wat een leuk boekje heb je weer gemaakt Ida! Supermooie details en heel geslaagd met dat paarse papier!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Ik moest echt lachen om jouw reactie Ida, natúúrlijk ben je er blij mee want het is een supergaaf boekje geworden met prachtige kleuren, plaatjes en details! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Janny Jager 't Hooft zei

Prachtig harmonica boekje Ida en kan me heel goed voorstellen dat je er blij mee bent.

Groetjes Janny

Aafke zei

Heb je je kamer al weer opgeruimd?
En kwam je nog dingen tegen, waarvan je vergeten was dat je het had?
Het boekje vind ik erg mooi geworden. De kleuren passen goed bij elkaar.
Liefs Aafke

Yvonne zei

Je hebt het harmonicaboekje prachtig afgewerkt met alle sprookjesachtige taferelen en embellishments. Ook mooi door de herhaling van kleuren.
Groetjes van Yvon