zaterdag 1 december 2012

art journal & kaart

ik wilde graag  een art journal
gaan beginnen; dit is een soort
dagboek  uitgedrukt in beelden en
woorden/letters.
omdat ik mij dat nog geheel eigen
moet maken, heb ik deze eerste
pagina gemaakt naar aanleiding van
een filmpje op you tube, hier en daar
mankeert er wel wat aan maar ik
ben toch niet ontevreden.
ik was zo enthousiast dat ik er ook
meteen nog een kerstkaart bij heb
gemaakt. héééél leuk om te doen; ik
vrees voor een nieuwe verslaving!


7 opmerkingen:

Paula zei

Ziet er heel leuk uit Ida. Het lijkt me echt iets voor jou, journaling. Ik heb ook al eens zitten surfen op internet, maar ik denk dat ik er niet creatief genoeg voor ben, haha.
Groetjes en fijn weekend nog.
Paula

Berlinde zei

Leuk zo'n art journal Ida, heb dit ook al bekeken op you tube! Jij hebt er iets moois van gemaakt, net zoals je kaartje!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

WOW, meteen een heel mooie eerste pagina. Leuke kleuren! En ik zei het nog, dat het inspiratie geeft voor kaarten, haha. Je maakte wel een prachtkaart! Die zou je zonder deze AJ pagina vast niet bedacht hebben. Dusss, goed idee om zo'n boek te beginnen!

iene zei

dat is nog eens een goed begin!
heel leuk dat je er ook een kaart bij maakte.
....verslavend......inderdaad! ☺
groetjes
Evelyn

Inger zei

These looks very lovely Ida!!

♥ Inger

Ira Huberts zei

Wow, wat ziet er dat gezellig uit Ida, die kleurenpracht! Een hele gave set zo, erg mooi gemaakt! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Maia zei

Prachtig je art journal Ida!
Ik ben een heel stuk achter bij je maar ik heb zojuist je blog op mijn vaste pc bij de picto's op mijn blog gezet kan ik je beter volgen.
Wat een FANTASTISCH MOOI kerstboekje heb je gemaakt, heel mooi met gebruik van oude kerstkaarten, daar bewaar ik ze dus al jaren en jaren voor...dank voor de inspiratie!
Waar heb je dat boek met die ijskristallen gekocht, mooi!
Knap gehaakt!
Ik las bij Gerlinde dat je morgen jarig bent, geniet van een hele fijne dag en alvast proficiat!
Lieve groet Maia