zondag 4 november 2012

kerst kijkkastje

de afgelopen dagen heb ik me helemaal
kunnen uitleven in het maken van dit
kerstkastje, hiervoor heb ik een houten
theedoos gebruikt, verschillende soorten
dessin papier o.a. van eline op de achterwand
geplakt, geschilderd met witte acrylverf,
koperverf en verschillende kleuren rub ons..
kantjes en ornamentjes gebruikt en
dan 't leukste.. 't versieren met allerlei
spulletjes..
het kleine kerststalletje heb ik ooit
in een poppenhuiswinkel gekocht
en komt hier mooi van pas.
een deel van mijn verzameling kruisjes
en belletjes kon ik ook goed
gebruiken..
't kastje kan ook dicht en dat is
wel zo veilig denk ik met Rozemarietje
in de buurt. ik heb het kastje ook maar
meteen neergezet; beetje vroeg maar ja,
zo kan ik er wel langer van genieten..


10 opmerkingen:

Jet en Zus zei

Wat een leuk idee! Daar ga ik ook ens over nadenken!

Groetjes Anita

Janine zei

Ik kan maar een di g zeggen Ida, GEWELDIG!!

Paula zei

Oh Ida, wat een gaaf kastje! Ik kan er naar blijven kijken. En nu heb ik meteen een idee voor een doosje met doorzichtige deksel die ik nog heb staan, lijkt me leuk met oude naaispulletjes. Dank je voor de inspiratie!
Groetjes en een fijne zondag.
Paula

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi gedaan en zó gedetailleerd ingevuld,ik zie steeds iets nieuws.lieve groetjes Miranda

Minimoek zei

Wat een schattig kastje ik ben natuurlijk dol op dat mini spul!!

Ira Huberts zei

Ik heb eens lekker zitten rondneuzen in je prachtige kastje Ida, wat is die beeldig geworden met al die fraaie spulletjes erin! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Berlinde zei

Een prachtig kastje Ida en zo'n leuke mini spulletjes erin! Heel erg mooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

Een heel leuke eye catcher voor de feestdagen. Brengt meteen sfeer in huis. Prachtig versierd!

Aafke zei

Wow wat een leuk kastje is dat geworden. Jij bent duidelijk al in kerststemming.
Liefs Aafke

Aafke zei

Wow wat een leuk kastje is dat geworden. Jij bent duidelijk al in kerststemming.
Liefs Aafke