vrijdag 23 november 2012

kerst boekje

'k heb een kerstboekje gemaakt,
bestaande uit vier zakjes met blokbodem
veel dessinpapier en andere zaken..
zoals lintjes, labels, knoopjes..
deze pagina heb ik gemaakt met
"oude kerstkaarten" die ik 't vorig
jaar ontving..
de sterren beplakt met washi tape
(blijft favoriet)..
freebie afbeeldingen en met
alcoholinkt geverfde kleedjes..
en de kerstman  prijkt op de achterkant.
door de vier gemaakte gaatjes heb
ik lint geknoopt.
ik ben er wel even zoet mee geweest
maar ben wel blij met het resultaat.



8 opmerkingen:

Janine zei

Super Ida, en zo sfeervol!!!

Ira Huberts zei

Wat een onwijs leuk 'bladerboekje' hebt je gemaakt Ida! Er is lekker veel te zien, hou ik wel van! Ben ook weg van die gehaakte kleedjes! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

iene zei

leuk, weer een boekje. Dat ziet er heel mooi uit en zo lekker veel te zien.
groetjes van imke

Berlinde zei

Wat een leuk, gezellig boekje Ida. Heel mooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Naomi zei

Wat een ontzettend leuk boekje Ida!
Al die prachtige details, je hebt er echt een heel kunstwerkje van gemaakt hoor!!!

Veel Liefs
Naomi

Aafke zei

Alweer iets kerstigs! Ik vind de kleur van de gehaakte kleedjes prachtig geworden.
Liefs Aafke

Anneke zei

Ja, erg mooi boekje. Inderdaad veel om naar te kijken, heel veel leuke details!

Yvonne zei

Wat een leuk boekje Ida! Veel te zien met de kerststerren, de lintjes en knoopjes, de labels, erg leuk!
Groetjes van Yvon