woensdag 5 september 2012

puzzel muurhanger

van een paar grote kartonnen
puzzelstukken heb ik deze muurhanger
gemaakt..
eerst heb ik gaatjes geslagen
in de puzzelstukken en vervolgens
heb ik ze geverfd met koperverf,
gestempeld en nog wat groene en
fuchsia verf aangebracht..
diverse versieringen aangebracht
en toen heb ik even "gepuzzeld"
om met 2 draden de boel aan elkaar
te bevestigen..
in de gaatjes van het onderste
puzzelstuk diverse kralen, vogel
en vogelkooi geregen.
inmiddels hangt ie in de kamer
aan de muur de pronken..

7 opmerkingen:

Elizabeth zei

Hoe kom je op het idee.... kun je waarschijnlijk heel wat hangers maken ook nog. leuk hoor.

Marjolein zei

Wat leuk en origineel!!! Super!
Groetjes,
Marjolein

Elizabeth zei

Wat gaaf!!! Hoe kom daar nu weer op, wat vind ik dit leuk gemaakt..

Groetjes, Elizabeth

Ira Huberts zei

Geweldig gemaakt Ida, wat een énig versiering is dit met al die frutsels erop, super! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Paula zei

Wat een ontzettend leuk idee! Hoe verzin je het allemaal?
Groetjes, Paula

Berlinde zei

Wat heb je dit weer mooi gemaakt Ida, zo'n leuke en originele hanger! Super hoor!
Lieve groetjes, Berlinde

hondwendy zei

die is mooi gemakt