donderdag 13 september 2012

kaartjes & leuke post

deze week viel er een heel leuk pakketje
in mijn brievenbus.. ik had één van de
verrassingspakketjes gewonnen bij Anneke
ik bewonder het werk van Anneke zeer en ben
erg blij met de spulletjes... en met het gemaakte
label, het inspireerde me om meteen ook
aan de slag te gaan en een paar kaartjes
te maken in de sfeer van het label..
Anneke werkt prachtig met stempels
ik heb dessinpapier gebruikt van Eline
en kijk eens... wat er allemaal in het
pakje zat:  dank je wel Anneke!




4 opmerkingen:

Berlinde zei

Erg mooie kaartjes Ida, en wat een leuk verrassingspakketje heb je gekregen! Super hoor!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

Leuk om hier zo'n mooie lifts van mijn label te zien! Wat zijn ze mooi geworden! Erg lief dat je zo'n mooi postje maakt nav het kadootje!

Ira Huberts zei

Oh wat leuk, je post! Geniet er maar lekker van Ida! Gave labels heb je gemaakt! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Aafke zei

Wow, wat heb je mooi spulletjes gekregen. Daar maak jij vast iets moois van.
Liefs Aafke