zaterdag 22 september 2012

kaart & puzzelhanger


deze week ben ik in de weer geweest
voor twee jarige jetjes..
deze kaart heb ik gemaakt voor een jarig
blog jetje, ik heb het nieuwe papier van
Eline gebruikt, het patroon van de vogel
komt uit het boek eline's huis, het takje
komt uit de tuin, het knoopje uit de
knopendoos, verder gebruikt distress ink
barn door en tea dye..

voor vriendin Aafke maakte ik
opnieuw een puzzelhanger, ditmaal
met afbeeldingen van haar poes Twinky.


ik vond rose wel een mooie kleur voor
zo'n poezenmeisje verder nog wat
rode, koper en zilververf gebruikt.
de gestempelde bloemetjes heb ik
ingekleurd met rose glitterverf, verder
als versieringen een aantal bedeltjes en
kralen..
meisjes, van harte en nog vele jaren!


8 opmerkingen:

Paula zei

Wat een leuke cadeautjes! Het achtergrondpapier op de kaart, dat breiwerk, vind ik ook erg leuk, het geeft de kaart een hele warme, zachte uitstraling.
Groetjes en fijn weekend,
Paula

Ira Huberts zei

Ik ben weg van je puzzelstukjes Ida, vind die hanger echt supergaaf gemaakt! En je vogelkaart ziet er zo lief uit! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Berlinde zei

In het echt is de kaart nog veel mooier! Nogmaals bedankt Ida!!
Ook je puzzelhanger is weer prachtig gemaakt, zal je vriendin vast heel blij mee zijn!
Lieve groetjes, Berlinde

Martha zei

Wat ziet dit er mooi uit zeg!! Super leuk ook!
Groetjes,
Martha

Aafke zei

En ik ben degene die de puzzelstukjes mocht ontvangen.
Wat een prachtig kado.
Ida, nogmaals bedankt
Aafke

Astrid Maclean zei

These are such pretty pieces, - lovely colours too!

Angel`s Little Ones zei

Hoi Ida,
Het was al even geleden dat ik op je blog gekeken heb...wat heb je weer veel mooie dingen gemaakt.
Je bent een bezige bij....
Liefs Angelique

Gerdine zei

Wat een superleuk kaartje met die vogel!