dinsdag 11 september 2012

insecten boekje

de basis voor dit boekje zijn 5
kraftzakjes met blokbodem, met
de bodem aan elkaar geplakt..
diverse soorten dessinpapier en
allerlei insektjes
zoals bijv. deze gestempelde
lieveheersbeestjes, ik heb ze
gekleurd met een distress marker
vlinders met voelsprieten van touw
gestempelde en uitgeknipte beestjes
bijen op klokafbeelding gestempeld
de lettertjes zijn van hout
meer bijen en vlinder met
voelsprieten van waxgaren
deze zomer waren er weinig bijen
en wespen dus hier maar even extra
aandacht en groot uitgemeten..
begint het al te zoemen?



5 opmerkingen:

iene zei

kraftzakjes ken ik niet, maar ik vind je boekje geweldig leuk!
groetjes
Evelyn

Ira Huberts zei

Wat ziet er dat fraai uit Ida! Alles is perfect op elkaar afgestemd, nou moet ik zeggen dat ik zelf blijer word van vlinders dan van wespen, alhoewel we er deze zomer erg weinig last van hebben gehad. Leuk trouwens, die houten lettertjes! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Berlinde zei

Een heel leuk boekje weer Ida!
Enne...ik hoor ze niet zoemen maar ik voel het hier precies overal kriebelen;)
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

Staat ook nog op mijn to do lijstje, een insektenboekje. Wat heb jij een mooi exemplaar gemaakt, heel veel mooie details, supermooi!!!

Inger zei

Thank you for joining my blog Giveaway :)
GOOD LUCK!
♥ Hugs, Inger