zaterdag 4 augustus 2012

vintage fotoalbum

dit fotoalbum(pje) is gemaakt van
één vel cardstock, het idee hiervoor
zag ik bij elke kaart een feestje

ik vond het leuk om er een vintage
fotoalbum(pje) van te maken, het
formaat is: 7,5 x 10 cm..
ik heb de cardstock beplakt met
oude kant, aan de linkerkant zit
een mapje en heb ik een bruin 
boogje getekend met een
distress marker (rusty hinge)
de vintage foto's komen allemaal
van freebieblogs, ik heb ze
afgedrukt op canvas, links in
het mapje gestoken, rechts op
het kant geplakt..
de metalen ringen waardoor het
boekje is vastgemaakt heb ik
met koperverf beschilderd,
de buitenkanten van 't albumpje zijn
van karton beplakt met dessinpapier..
't was weer erg leuk om te maken en
ja, 't wordt wat eentonig maar ik ga
nog eventjes door met de boekjes..
wordt vervolgd!


6 opmerkingen:

Ira Huberts zei

Een heerlijk fraai, romantisch vintagealbum heb je gemaakt Ida, wat blijven dit soort foto's toch prachtig om naar te kijken én van te genieten! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Elizabeth zei

Superlief en romantisch, oh wat mooi gedaan Ida. Je denkt ook aan alle kleine details.. Ik zou er nooit op komen om de ringetjes met koperverf te beschilderen.., haahaha, maar wel heel passend!

Fijn weekend, groetjes Elizabeth

Berlinde zei

Een prachtig romantisch album Ida, heel mooi met dat kant en de foto's op canvas!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

Leuk gedaan weer, heel romantisch!

iene zei

deze is ook weer heel mooi geworden
groetjes,imke

Yvonne zei

Wat een heerlijk vintage fotoboekje! Mooie kleuren heb je gebruikt, en prachtig kant, waardoor het samen met de oude foto's echt die vintage uitstraling krijgt.
Groetjes van Yvon