vrijdag 10 augustus 2012

tp mini album in mapje

de bladen van dit minialbum zijn
gemaakt van lege toiletrollen, de
omslag is van karton..
ik heb de bladen met een muizentrapje
in de omslag bevestigd..
4 bladen waren genoeg, anders
wordt 't album veel te dik..
op de voorkanten van de bladen
heb ik vakjes gemaakt waar labels
inzitten..
in het blad zelf zitten ook labels of
foto's..
'k heb alles in de kleuren, lila,
lichtblauw, rose en groen gehouden..

de omslag is van stevig karton gemaakt
het stukje waar het muizentrapje zit is
van linnen..

't idee voor dit boekwerkje heb ik
opnieuw van you tube, typ je tp mini album,
dan krijg je een hele waslijst aan filmpjes.
mijn "verslaving" is nog niet ten einde dus
er volgt nog meer..









5 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat mooi! Waar haal je de ideeën vandaag, dacht ik... Maar ik lees dat je ze via you tube filmpjes op doet...
Ook dit boekje ziet er weer zo gaaf uit, het is de combi van de juiste dingen hè..

Groetjes, Elizabeth

Paula zei

Mooi boekje weer. Wat een idee om wc-rolletjes te gebruiken. Grappig hè, dat eigenlijk alles in huis bruikbaar is, de grote kunst is om op het goede idee te komen :-)

Ira Huberts zei

Oh Ida wat ziet je boekje er mooi uit! Enig uitgewerkt met prachtig papier en fraaie versieringen! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Berlinde zei

Wat is het weer een prachtig boekje geworden Ida, leuke kleurtjes!
Lieve groetjes, Berlinde

Pam Lambky zei

Hi Ida! Love all your designs! We have alot of the same style....Thanks so much for all your kind words and becoming a follower! Good luck in all my Paris Mondays drawings! xoxoxoxo's Pam