vrijdag 31 augustus 2012

harmonica boekje





dit boekje is gemaakt van 5 enveloppen,
de enveloppen heb ik van verschillende
soorten dessinpapier gemaakt en met de
flappen aan elkaar geplakt..
daarna hier en daar patroonpapier
erop geplakt en bewerkt met gesso,
verder gebruikt: verschillende plaatjes
uit tijdschriften, stukje geborduurd,
gestempeld op katoen,
kant en lintjes hier en daar, wat
afbeeldingen van freebieblogs,
washitape en wat metalen versieringen
van tim holtz,
dichtgevouwen met een strook
oude kant eromheen ziet het er
zo uit..

over een paar weekjes sta ik op een
kunstmarktje bij mij in de wijk, dit om
de wijkbewoners te laten zien wat er
zoal door professinals en amateurs in
onze wijk in elkaar wordt gefabriekt;
ik neem m'n boekjes mee, ben wel
lichtelijk nerveus maar we zullen zien..




7 opmerkingen:

Jokiedebeer zei

Spannend, maar zal best goed gaan, Het is een mooi boekje geworden
groetjes joke

Ira Huberts zei

Meid! Met zo'n boekje hoef jij je absoluut niet druk te maken! Je gaat hier superhoge punten mee scoren want je hebt iets prachtigs gemaakt, let op mijn woorden, hier worden mensen blij van! Liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.com

iene zei

wat een leuk initiatief, zo'n kunstmarktje. je boekjes zijn in het echt vast nóg veel leuker dan op de foto, dus daar zou ik me maar niet zenuwachtig over voelen....
groetjes
Evelyn

Berlinde zei

Wat een prachtig boekje heb je weer gemaakt Ida, mooie details!!
Leuk zo'n kunstmarktje, je gaat zeker succes hebben met je boekjes!!
Lieve groetjes, Berlinde

Yvonne zei

Leuk idee hè om van enveloppen een soort harmonicaboekje te maken! De structuur van je papier is heel mooi geworden door het te beplakken en bewerken met gesso. Mooie bladzijden.
Komt vast goed op dat kunstmarktje, vast heel veel plezier en succes gewenst!
Groetjes van Yvon

DEKAKADO zei

Nou, dit boekje kun je aan iedereen laten zien. Het is geweldig mooi bedacht en gemaakt. Veel succes. Zal zeker een leuke ervaring worden. Groetjes, Marleen.

Gerdine zei

Wat een werk en wat een gaaf resultaat! complimenten!