zondag 29 juli 2012

't zwarte & 't groene boekje

omdat ik helemaal in de
"boekjesmood" ben, heb ik
opnieuw een paar exemplaren
gemaakt, deze keer  is de omslag
gemaakt van linnen en wolvilt..
het touwtje is om de knoop
gedraaid en als je 't losmaakt
kan het boekje open..
de bladen van het zwarte boekje
heb ik van cardstock gemaakt en
voor de bladen van het groene
boekje heb ik verschillende
papiersoorten gebruikt, hier en
daar opgeleukt met een stempeltje
of stukje washitape..
op het groene boekje heb ik een
paar oude kanten kleedjes geplakt,
eerst geverfd met alcoholinkt.
op het zwarte boekje zit een grote
zwart/witte knoop uit oma's
knopendoos. het idee voor deze
boekjes heb ik opnieuw van you
tube gehaald; een onuitputtelijke
bron van inspiratie... er volgen
meer boekjes!!




10 opmerkingen:

Minimoek zei

Wow, wat zijn ze leuk en ik vind het zo knap dat je dit maakt, echt super!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ida,wat een lieve boekjes en zo mooi afgewerkt!Ik snap dat je er meer van wilt maken,het zijn ook leuke cadeautjes,fijne zondag en groetjes Miranda

Ira Huberts zei

Wat prachtig gemaakt Ida, je hebt zulk mooi materiaal gebruikt! Ik denk dat je moet oppassen, want het maken van dit soort fraaie boekjes werkt verslavend ;-) Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Berlinde zei

Wat een prachtige boekjes Ida, erg leuk gemaakt! Heel mooi ook die geverfde kanten kleedjes!!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

Prachtige boekjes weer! Heel mooi die combinatie van stof en papier. Ik vind ze super!

Inger zei

Wowww you are super creative Ida!
These are all beautiful!!!
Thanks for stopping by my blog and your nice words :)

♥ Inger

Janine zei

Ziet erg leuk uit, vooral die met dat leuk gekleurde kantje, mooi!!!!

iene zei

ik hoop dat je nog even in de boekjesmood blijft en dat we dan natuurlijk mogen meegenieten, want deze zien er wel heel leuk uit. Vooral die groene met de kanten kleedjes.
groetjes,imke

Paula zei

Wat een leuke boekjes! En wat een bijzonder idee om de kanten kleedjes te verven met alcoholinkt. Daar zou ik nooit opgekomen zijn. Ik ga je blog vanaf nu volgen, want je maakt schitterende dingen!
Groetjes,
Paula

Nancy HomemadebyNancy zei

Erg mooi zeg! die hierboven ook!
groetjes, Nancy