donderdag 12 juli 2012

meander book

dit kleine boekje is gemaakt van één
scrapvel van 30 x 30 cm, in vakjes
gevouwen en ingeknipt en daarna gevouwen
tot boekje..
de kaftjes zijn van chipboard gemaakt.
de tutorial voor dit boekje vond ik op
you tube, typ meander book en je vindt
tal van filmpjes..
het papier wat ik gebruikt heb is
van Riddersholm en voor de
versieringen heb ik alleen wit gebruikt..
hier een aantal van de bladen, 't zijn
allemaal kleine envelopjes waar ik
hier en daar witte labels in heb gestoken..
hier heb ik kreukellint met borduurzijde
gerimpeld..
een stukje oude kant met groene
kruissteekjes van zijdegaren..
dit frame in twee delen geknipt
en tekst achter geplakt..
ik vond dit boekje erg leuk om
te maken en word steeds fanatieker
met de boekjes,doe niet anders
dan de vele filmpjes op you tube
te bekijken en dan na rijp beraad
te beslissen welke ik nu weer wil maken..

8 opmerkingen:

Maia zei

Oooo, wat een prachtig boekje!
Mooi ook dat je die twee kleuren overal aangehouden hebt!
Je boekje in 't groen vind ik trouwens ook super mooi!
Leuk he om daar aan te werken, ik ben bezig met een trouwboekje ook gezellig en weer eens wat anders.
Fijne avond nog
Lieve groet Maia

DEKAKADO zei

Wat een schitterend boekje. Mooie kleurencombi. Ziet er gezellig uit. Groetjes, Marleen.

Elizabeth zei

Wat een lief boekje heb je gemaakt..
Elke keer denk ik "nu ga ik ook aan de slag met papier!" Ik heb genoeg liggen, maar toch pak ik steeds weer de breipennen...

iene zei

prachtig boekje!
heel mooi met die witte accenten.
verslavend hè, boekjes maken.... ☺
groetjes
Evelyn

Anneke zei

Ik begrijp je boekjesliefde helemaal :) Je hebt weer een prachtexemplaar gemaakt! Leuk om alles wit te houden binnenin. Ik zie mooie steekjes, bedankt voor de inspiratie!

Ira Huberts zei

Ik krijg ook nooit genoeg van mooie boekjes en vind deze dan ook super geworden met al die gave elementjes! Heel gaaf Ida! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Berlinde zei

Een heel leuk boekje Ida, mooie kleurencombinatie en details!!
Lieve groetjes, Berlinde

Yvonne zei

Mooi boekje! En mooi dat je overal de kleuren van je cardstock hebt aangehouden, waardoor het prachtig één geheel is geworden.
Groetjes van Yvon