maandag 16 juli 2012

drieluikje

onlangs kocht ik de nieuwste
uitgave van het Engelse stempelblad
Craft Stamper en daar moest natuurlijk
meteen iets uit gemaakt worden..
de keuze was snel gemaakt want
ik zag dat er een projektje in stond
gemaakt met een stempel die ik
heb..
en zo ontstond dit drieluikje, hier
en daar heb ik er m'n eigen draai
aangegeven, ik heb de delen met
jute aan elkaar geplakt en voorzien
van een dubbele laag cardstock zodat
het blijft staan.
de vlinders heb ik trouwens gestempeld
met het gratis bijgevoegde stempeltje..



4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ida,Ik vindt je drieluikje er kunstig gemaakt uitzien,leuk om zo weg te zetten en als je het verstuurt kan de ontvanger er op die manier ook van genieten,leuk,groetjes Miranda

Berlinde zei

Een prachtig drieluik Ida, mooie stempel is dit, ook leuk met het nonchalante stiksel rondom!
Lieve groetjes, Berlinde

Ira Huberts zei

Een pracht van een drieluik is 't geworden Ida, chique kleuren heb je gebruikt, ziet er beeldschoon uit! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Jokiedebeer zei

Leuk gedaan Ida


groetjes joke