woensdag 27 juni 2012

vintage flesjes

deze kleine flesjes had ik al een tijd
in de keukenkast staan zonder ze te
gebruiken; daarom heb ik ze omgetoverd
tot "oude parfumflesjes"..
ik heb de flesjes eerst beplakt met
bladzijden uit een oud frans boekje
en vervolgens mijn mand met oude
kant en gehaakte kleedjes te voorschijn
gehaald..
plaatjes erbij gezocht uit mijn
verzameling freebies, wat ornamentjes
kreukellint, roosjeslint, bedeltjes en
roosje. de doppen heb ik bewerkt
met metalic rubons.
ze staan nu te pronken bij m'n andere
toiletspulletjes..

7 opmerkingen:

Ira Huberts zei

Wat je al niet vindt tijdens het opruimen ;-) Vind je flesjes helemaal geweldig geworden Ida, zo mooi gepimpt!! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Berlinde zei

Superromantisch deze flesjes Ida, heel mooi!
Lieve groetjes, Berlinde

iene zei

wat zijn die flesjes leuk geworden!
groetjes
Evelyn

Janine zei

Ida wat geweldig leuk en goed , mooi, prachtig gemaakt!! Ik als bottle mens vind dit natuurlijk helemaal top!!

DEKAKADO zei

Hier kan ik bij wegdromen. Zoooo mooi!! Groetjes, Marleen.

Nancy HomemadebyNancy zei

dank je! Wat een prachtige flesjes zeg!! Groetjes, Nancy

Anneke zei

Wow, dat is echt wel toveren! Supermooi!!!