woensdag 20 juni 2012

stoffen kapstokzakje


onlangs heb ik in m'n halletje een
paar gietijzeren kapstokhaakjes
bevestigd zodat het bezoek ook
eindelijk eens z'n jas kwijt kan maar..
er kunnen natuurlijk ook andere dingen
aangehangen worden.
zoals dit stoffen zakje, ik heb de
foto's buiten genomen; in de hal is
het te donker.
ik heb het bijna helemaal gemaakt
van spulletjes van de kringloop:
de stof van een oud kussenhoesje,
het gehaakte gedeelte gehaakt met
katoen + haaknaald van de kringloop..

het bolletjesband is ook van de
kringloop evenals de grote drukknopen,
zelfs het garen waarmee ik het zakje
in elkaar heb genaaid komt van de
kringloop, de reclame afbeelding heb ik met
transferpapier op de stof gestreken.
die kapstokhaakjes bieden weer een
hoop perspectief  om  allerlei
dingetjes te gaan bedenken die eraan
gehangen kunnen worden..

5 opmerkingen:

Ira Huberts zei

Helemaal gaaf Ida, wie wil er nu nog z'n jas aan de kapstok hangen als er zoiets moois aan hangt? Prachtig gedaan! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Ingrid zei

Wat een hartstikke leuk kapstokzakje heb je gemaakt.
Groetjes Ingrid

Berlinde zei

Wat is dit prachtig Ida!! Leuk dat je allemaal spulletjes van de kringloop hebt gebruikt! Heel mooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

DEKAKADO zei

Dit is wel heeeel erg mooi! En zo leuk, de herkomst van de materialen. Je weet er ook een charmante draai aan te geven. Knap! Groetjes, Marleen.

Janine zei

heel erg mooi Ida, vintage hé? Zo edel!!