vrijdag 15 juni 2012

poezenboekje

omdat mijn Rozemarietje deze maand
jarig is, heb ik een poezenboekje
gemaakt.
daarvoor heb ik een strook karton
tot een muizentrapje gevouwen en
daartussen zijn de bladen geplakt..
een deel van de bladen heb ik
versierd hier met een borduurtje
op gaatjeskarton en Rozemarietje
in vlinderframe..
poezenspreuken en twee poezen
in silhouet geknipt..
een afbeelding van een door mij
gemaakte lino en een silhouet
van een poezenkopje..
oude poezenafbeeldingen en
poesje mauw opgeschreven..
Rozemarietje als vlinder op een
vlinder ondergrond..
verder nog een aantal blanco
pagina's voor verhaaltjes of
foto's.
zal Rozemarietje er blij mee zijn?





11 opmerkingen:

Janine zei

Wat leuk Ida, daar zal rozemarietje vast trots op zijn, ik heb ooit eens een blog aan sjuul gewijd, maar die is inmiddels gestopt, maar terug lezen vind ik altijd nog leuk. Je maakte een prachtig veelzijdig boekje!!

Jokiedebeer zei

Daar zal ze zeker blij mee zijn het is prachtig

groetjes joke

Maia zei

Wat mooi, Rozemarietje zak het prachtig vinden denk ik en wat een leuke variatie in dit boekje!
Vooral de lino vind ik ook zo knap gemaakt!
Je huisje uit je vorige post is ook super leuk!
Fijn weekend
Groetjes Maia

Berlinde zei

Een heel mooi boekje Ida, daar zal Rozemarietje zeker blij mee zijn! Leuk om af en toe eens in terug te kijken!
Hoe oud wordt Rozemarietje??
Lieve groetjes, Berlinde

Angel`s Little Ones zei

Hoi Ida, Het poezenboekje is erg mooi geworden. Staat er ook een verhaaltje in dan kan je Rozemarietje voorlezen voor het slapen gaan.
Ik heb het boekje aan Sem laten zien en die was helemaal jaloers....liefs Angelique

Aafke zei

Wat een prachtig boekje. Ik mis alleen een pagina gewijd aan haar vriendinnetje; Twinky
Is dat geen goed idee voor één van de blanco pagina's? :-)
Liefs Aafke

Inger zei

Oh this is super sweet!!!
Lovely work!
Have a nice weekend.

♥ Hugs, Inger

DEKAKADO zei

Wat mooi en zoveel variatie. Een fijn weekend gewenst. Groetjes, Marleen.

Elizabeth zei

Wat een gaaf idee, Ida! Rozemarietje vindt het vast geweldig, wat zal ze een kopjes geven. En nu nog lekker haar geurtje in het boekje.. en wat haartjes en een nageltje.. hahaha
Ik ga snel even verder kijken op je blog, want er lonkt ook nog een mooi huisje..

Ira Huberts zei

Oh wat leuk gemaakt Ida! Al die kleine poezenkopjes zijn zo schattig en alles is perfect op elkaar afgestemd! Fijn weekend, groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

iene zei

wat een leuk boekje! ( maar Rozemarietje heeft liever een extra portie kattensnoepjes, denk ik...☺ )
groetjes
Evelyn