zondag 10 juni 2012

handwerkhuisje

'k had hem al een poosje staan dit
houten huisje en opeens kreeg ik de
geest: ik maak er een handwerkhuisje
van!
en net als bij de vorige post heb
ik dit ook weer in wit tinten gedaan.
ik heb het huisje wel eerst beplakt met
dessinpapier maar heb er daarna
weer dun overheen geschilderd met
witte acrylverf..
daarna hier en daar wat metalic
rubons aangebracht en kantjes
en metalen hoekjes geplakt..

en dan 't leukste: het vullen van
het huisje, daarvoor heb ik mijn
mandjes en doosjes met oude
naaispulletjes uitgestald en ben
er flink mee aan' t rommelen
geweest en uiteindelijk is het dit
geworden..  nu nog een plekje
zoeken voor 't huisje..

16 opmerkingen:

marja zei

Wooow Ida wat een super gave creatie, prachtig!!!!

Lieve groetjes Marja.

Berlinde zei

Je handwerkhuisje is supermooi geworden Ida, prachtig met al die oude naaispulletjes. Dat verdient zeker een mooi plaatsje!!
Lieve groetjes, Berlinde

Jokiedebeer zei

Wat een leuk idee zeg.
Die moet ik in mijn achter hoofd houden heb ook nog twee kastjes

groetjes joke

Naomi zei

Heel erg mooi en knap gedaan Ida!!!
Leuke spulletjes ook allemaal, zeker iets om te koesteren en een leuk plaatsje te geven zodat je ervan kan blijven genieten!

Veel Liefs
Naomi

bijleonie zei

wat is dit leuk geworden zeg , heerlijk die oude handwerkspulletjes

Ingrid zei

Een superleuk handwerkhuisje heb je gemaakt, heel sfeervol.
Groetjes Ingrid

Nancy HomemadebyNancy zei

Ontzettend mooi zeg!! dank je voor je berichtje op mijn blog.. fijne week!
liefs, Nancy

Ans zei

Wat is dat leuk geworden. Ik heb ook nog van die huisjes, dus als ik eens wat tijd over heb, weet ik wat ik daar mee kan doen.

Ira Huberts zei

Hi Ida,
allereerst bedankt voor je reactie op m'n blog én dat je volgster bent geworden, zag dat kleine poezenkopje er vanmorgen bij staan, zó schattig! Wat maak je toch prachtige dingen, kan hier uren naar kijken, dus ook jij hebt er weer een volgster bij ;-) Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

iene zei

grappig huisje met mooie inhoud, heerlijk, al die oude naaispulletjes.
groetjes
Evelyn

Gerdine zei

Wat ziet dit er leuk uit! Complimenten!

Inger zei

Wowwww this is gorgeous Ida!!!
Love your house!

♥ Hugs, Inger

Maria zei

Oh wat een leuk huisje,als je geen plekje hebt mag je 'm ook bij mij ophangen hoor! Leuke blog heb je, ik heb je net ontdekt en ga je volgen.
Liefs
Maria

Aafke zei

Dit is inderdaad veel mooier dan de eerste versie, qua kleuren.
En een goed idee om er oude handwerkspulletjes in te doen.
Liefs Aafke

Elizabeth zei

Wat vreselijk leuk, zo'n huisje...
Krijg er gewoon creatieve kriebels van, maar heb nog even echt geen tijd..
Ik vind het een superleuke creatie, Ida!

Groetjes, Elizabeth

Martha zei

Wow, super mooi zeg!! En wat toevallig!!
Het is super leuk om te doen vind je niet!
Sorry, ben een erg slechte blogger op het moment!!
Groetjes,
Martha