donderdag 31 mei 2012

doosje met schriftjes

toen ik laatst vlooiendruppels voor mijn
Rozemarietje kocht, zag ik dat ze in een
heel mooi doosje zaten, echt zo'n doosje
om na te maken..
zo gezegd, zo gedaan, ik heb het
doosje uit elkaar gehaald en nagetekend,
eerst gemaakt van fotokarton en vervolgens
beplakt met dessinpapier..
de schriftjes heb ik iets kleiner gemaakt
dan 't doosje, 'k heb er 5 dubbelgevouwen
bladen in geniet, de etiketten had ik laatst
al eens opgeslagen als freebie..
't doosje is voorzien van 2 lipjes zodat
ze zo in elkaar gestoken kunnen worden,
ik vond het mooi om een lint te gebruiken.
ik heb het doosje nog even uitgetekend
voor de liefhebber, ik hoop dat het
duidelijk is.
ik heb in ieder geval weer een kadootje
om weg te geven, alhoewel... je kunt jezelf
natuurlijk ook kadootjes geven...

9 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Dit is heel erg leuk geworden, soms krijg je zomaar een ideetje uit het niets wat heel mooi wordt!
Ik heb het opgeslagen, dankjewel voor het delen,
liefs, Sonja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ida,wat een leuk idee en zo compleet uitgewerkt! Waar vlooiendruppels al niet goed voor zijn hihi.Ook heel leuk dat je die labels gebruikt hebt,ze combineren erg mooi,leuk hoor en net wat Sonja zegt,bedankt voor het delen,groetjes Miranda

DEKAKADO zei

Dat noem ik nog eens creatief. Echt super mooi! En ook een leuk idee. Mooie kleuren heb je begruikt. Groetjes, Marleen.

Jokiedebeer zei

Erg mooie doosjes hoor
groetjes joke

iene zei

wat een leuk idee, dat gaat op mijn "wil-ik-ook-eens-proberenlijstje"
groetjes
Evelyn

Berlinde zei

Wat een prachtig doosje Ida, leuk gemaakt met die schriftjes erin!
Bedankt voor het patroontje!
Lieve groetjes, Berlinde

Aafke zei

Dat is leuk geworden! Mooie kleurtjes ook!
Groetjes Aafke

margarita ♥ Stipje ♥ zei

ze zijn echt geweldig mooi geworden.
en wat een leuk idee.
Die labels zijn ook helemaal leuk heb er ook eens een post over gemaakt.
een hele fijne Zondag.
Liefs Margarita

Janine zei

Wat leuk, en prachtig uitgevoerd!! Bedankt ook voor het patroon!!