vrijdag 18 mei 2012

boekje

sinds kort ben ik in de ban van
"boekjes", zelfgemaakte boekjes
wel te verstaan, met trots presenteer
ik hier mijn eerste eigen gemaakte boekje,
gemaakt van 5 bruine papieren zakjes..

ik heb de zakjes op elkaar gelegd
en met stiksteekjes aan elkaar
genaaid, vervolgens de zakjes
afgeknipt tot ongeveer halve cm
achter het stikwerk..
daar heb ik breed lint over geplakt
vervolgens de zakjes nog iets kleiner
geknipt en toen begonnen met het
bekleden/versieren van de bladen..
't boekje heeft inclusief voor- en
achterkant dus 5 bladen/10 blz..
en in elk blad (zakje) kan bijv
een foto gestoken worden..
zo heb ik een klein boekje waar
ik ook dingetjes in kan bewaren..
ik ben er helemaal weg van en vrees
dat een nieuwe verslaving geboren is..


8 opmerkingen:

Jokiedebeer zei

Heel erg mooi gemaakt Ida.

groetjes joke

Berlinde zei

Een prachtig boekje Ida!
Lieve groetjes, Berlinde

Angel`s Little Ones zei

Leuk, leuk ,leuk......goed idee,
mooi uitgewerkt..

Liefs Angelique

Martha zei

Super mooi zeg!! Prachtig gedaan!

Groetjes,
Martha

DEKAKADO zei

En wat voor verslaving. Erg onschuldig met prachtig resultaat. Groetjes, Marleen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ida,wat heb je dat mooi gemaakt.En die verslaving aan kleine boekjes delen we dan.Ik ben nog wat verder op je blog gaan neuzen en zag echt veel leuke dingen voorbij komen,je hebt er een volger bij hoor! Groetjes Miranda

Aafke zei

Heel erg leuk geworden. Ik vind de buitenkant ook zo mooi.
Liefs Aafke

Yvonne zei

Erg mooi gemaakt Ida! Jouw eerste boekje ziet er heel prima uit hoor. Mooi kleurencombinaties, mooie materialen, leuk idee met de zakjes, helemaal leuk!
Pas maar op met die nieuwe verslaving, want daar kom je nooit meer vanaf, ha ha!
Groetjes van Yvon