vrijdag 11 mei 2012

beklede boekjes


pas geleden zag ik op 't blog van
marijke van ooijen een filpje waarin
zij uitlegt hoe je zelf een boekje met
stof kunt bekleden..  dat zag er heel
leuk uit! .. en 't was ook niet moeilijk
om te maken, aanleiding voor mij om
een paar wel heel kleine boekjes die
ik nog had liggen te gaan bekleden..

heel erg leuk om te doen!! echt een
aanrader en zie het resultaat..
voor elk boekje zijn 2 verschillende
stofjes gebruikt, één stukje voor de
rug en 't  andere voor de rest..


verder een mooie oude foto of
in mijn geval plaatjes gevonden
op freebieblogs, wat ornamentjes
en linten om het boekje dicht
te kunnen strikken..
ik heb gelijk nog wat (grotere)
boekjes gekocht, zo leuk!

8 opmerkingen:

Elizabeth zei

Mooi geworden, Ida! Ik heb het filmpje ook gezien.., ik dacht dat je altijd speciale boekbinderslijm nodig had voor stof. Heb je echt geen vlekken?
Die ornamentjes maken het echt leuk, helaas heb ik die (nog)niet...
Ik kan me voorstellen dat je nog wel een paar boekjes wilt bekleden..

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Jokiedebeer zei

Wat een leuke boekejes, wat worden ze mooi he als je ze bekleed.

groetjes joke

Anneke zei

Je hebt er echte plaatjes van gemaakt! Supermooi! Bedankt voor de link ook!

iene zei

leuke boekjes en makkelijk te maken. goed idee!
groetjes
Evelyn

Berlinde zei

Ik had het filmpje ook gezien en jij hebt er ook iets moois van gemaakt Ida!
Lieve groetjes, Berlinde

Aafke zei

Mooi! Ook leuk om kado te geven.
Liefs Aafke

Angel`s Little Ones zei

Hoi Ida,
De boekjes zijn erg mooi geworden, jammer dat ik net jarig ben geweest(grapje) Ben benieuwd wat je verder nog allemaal voor moois gaat maken.
Liefs Angelique

Kethy zei

Wat een leuke boekjes heb je bekleed. Ik zag dat je volger van mij was geworden, nou ben ook volger van jou geworden hoor. Wat een leuke dingen zie ik hier allemaal. Aan de rechterkant zie ik een leuk naaidoosje, heb je die ook zelf bekleed? Prachtig.

Groetjes,
Kethy