vrijdag 13 april 2012

vlinderkaart

omdat komend weekend in Zeist het
art specially stempel event plaatsvindt
en dergelijke activiteiten voor mij veel
te vermoeiend zijn, heb ik een kaart
gemaakt uit de laatste art specially..
ik heb hiervoor aquarelverf, veel
distress ink, stempels, witte
kaartkarton en een stukje touw
gebruikt.. voor een deel het voorbeeld
uit het boekje gevolgd en voor een deel
er mijn eigen draai aan gegeven..
ik ben benieuwd naar alle berichten die
ongetwijfeld na 't event op de diverse
blogs zullen verschijnen..

6 opmerkingen:

Anneke zei

Jij hoeft niet naar Zeist om kaarten te leren maken alvast :) Supermooie kaart, wow! Heel mooie kleuren ook!

Berlinde zei

Een schitterend kaartje heb je gemaakt Ida!!
Lieve groetjes, Berlinde

Yvonne zei

Wauw, wat een prachtige kaart zeg! Geweldig mooie kleuren, mooie materialen gebruikt, heel mooi!
Jammer dat je niet naar Zeist kunt komen omdat dat voor jou niet lukt. Misschien ook te ver weg, of te druk, daar kun je dan behoorlijk last van hebben inderdaad, en dat is vervelend. Weet ik uit ervaring, want ik ben werkelijk gesloopt vandaag, dat is voorlopig ook nog niet over. Maar goed dat het niet ieder weekend Zeist is ..... ook niet goed voor je portemonnee!
Bedankt voor je leuke berictje op mijn blog.
Groetjes van Yvon

Aafke zei

De kleuren zijn werkelijk prachtig!
Liefs Aafke

Janine zei

prachtig Ida, prachtig!!!!

Petra Tillmann zei

Wat een mooie kaart, Ida! Echt prachtig! Jammer dat je niet naar Zeist kon komen...

Groetjes, Petra