zaterdag 3 maart 2012

vervolg mini album

er zijn weer een paar bladzijden van het
mini album klaar..
ik heb hier allerlei laagjes stof en kant
gebruikt
het gehaakte roosje was wit, ik heb het
in de thee gelegd om het wat "ouder"
te maken, voor het hartje heb ik één van
m'n rozenstofjes gebruikt..

hier een ander rozenstofje gebruikt,
ik heb 2 laagjes op elkaar genaaid en
er een beetje vulling in gedaan, de rozen
heb ik uit weer een ander stofje geknipt,

de vlinders uit scrapkarton geknipt,
de oude knopen komen van de
kringloop.
't is een heel werkje om zo'n album
in elkaar te frutten, vooral ook veel
denkwerk, wat zal ik nu weer es
doen..
nog 3 bladzijden te gaan dus om in
de termen van Simon Stokvis te spreken,
de raderen draaien...

7 opmerkingen:

Het Knuter Huuske zei

Ze zijn echt heel erg Mooi!!

Groetjes van Ivonne

Berlinde zei

Deze zijn ook weer prachtig Ida, dat wordt echt een supermooi mini-album!!
Lieve groetjes, Berlinde

Janny Westerhuis zei

Dag Ida,

Dat ziet er vrolijk uit.
Mooi gedaan hoor.

groetjes
Janny

DEKAKADO zei

Dit vind ik wel heel erg mooi! Zo heerlijk romantisch. Groetjes, Marleen.

Anneke zei

Veel werk maar dat is het meer dan waard! Zo supermooi!

Aafke zei

Schitterend! Deze bladzijde heeft een romantische uitstraling.
Liefs Aafke

Martha zei

Dit is prachtig geworden zeg!!!
Groetjes,
Martha