dinsdag 27 maart 2012

klein naaidoosje

van mijn buurdames kreeg ik een
poosje geleden een blikje gevuld met
zwitserse chocolaatjes, omdat ik
het blikje zo mooi vond dacht ik
daar ga ik een klein naaidoosje
van maken..
gevuld met oude naaispulletjes
de bovenkant van 't blikje heb ik
ook dezelfde oude uitstraling proberen
te geven..


omdat ik oude naaispulletjes verzamel
is het geen probleem om een doosje
gevuld te krijgen sterker nog, er kunnen
heel wat doosjes gevuld worden..
vandaag heb ik ook nog weer wat leuke
spulletjes bij de krijgloop gekocht maar...
die volgen een andere keer..

6 opmerkingen:

Jeanet zei

Owwwww helemaal gaaafffff zeg , ben gek op zulk soort spulletjes , prachtig in zo'n blik !

Groetjes Jeanet

Berlinde zei

Je hebt dit blikje prachtig gepimpt Ida, heel leuk om zo je oude naaispulletjes te bewaren!
Lieve groetjes, Berlinde

Elizabeth zei

wat een mooi doosje is het geworden.. nooit meer wegdoen!

Elizabeth zei

Dit is echt leuk!!! Wat een leuk idee, en natuurlijk kun je de spulletjes gewoon bovenop een blikje plakken. Ik zit altijd te denken aan stofferen, hahaha..
Maar... bij ons in de kringloop hebben ze echt niet van die leuke oude naaispulletjes..., die worden meteen weggegapt voor een aparte fair..

Groetjes, Elizabeth

Janine zei

Heel leuk Ida, mooi gemaakt en zo veel te zien, mooi!!

Annette zei

Wat een gaaf blikje!! Ook de bovenkant vind ik super, al die details wauw!
xoxo Annette