vrijdag 17 februari 2012

geurzakje

ik ben helemaal dol op dit nieuwe Tilda
papier daarom heb ik een oud geurzakje,
die was uitgegeurd, uit elkaar gehaald
en als patroon gebruikt voor dit exemplaar..

de binnenkant ziet er na 't uitknippen
en vouwen zo uit, in de zijkanten zitten
een vouw en ronde gaatjes om de
geur door te laten..
de bovenste ronde gaatjes zijn
voor het lint.
ik heb het zakje gevuld met heerlijk
geurende rozenpotpourri.. hmm...

ik heb het patroon ook maar even
uitgetekend voor de liefhebber.
het zakje kan trouwens ook prima
gebruikt worden om een klein
kadootje in te verpakken..

8 opmerkingen:

Janine zei

Hee slim Ida en zo leuk!! Toppie hoor. fijn weekend en groeten van Janine

iene zei

leuk idee!
groetjes
Evelyn

Berlinde zei

Heel mooi Ida, en prachtig papier!
Lieve groetjes, Berlinde

Old Paper Roses zei

Wat zijn ze toch leuk om te maken he die geurzakjes!
Ik kan er zelf ook geen genoeg van krijgen!

Fijn weekend,
Liefs Michelle

Elizabeth zei

Dat ziet er zeer aantrekkelijk uit. Leuk dat je ons een patroontje kado doet..groetjes Elizabeth.

Aafke zei

Wat een geweldig idee.
Waar koop jij de potpouri?
Liefs Aafke

Berlinde zei

Hoi Ida, ik heb vandaag de versatile blogger award gekregen en wil hem graag aan jou doorgeven! Hopelijk ben je er blij mee!
Op mijn blog vindt je de spelregels.
Lieve groetjes, Berlinde

marion zei

wat een super idee.....dank je wel