vrijdag 20 januari 2012

mini album

ik ben begonnen met het maken van
m'n eerste minialbum; 'k heb er wel wat
tegenaan gehikt maar voila het eerste
blad is klaar, dit is de voorkant
van 't album, 'k heb stofjes,lintjes,
kantjes, haakwerkjes gebruikt..

en dit is de andere kant van 't blad
rozen: geborduurde, echte en gedroogde
rozenblaadjes hmm... ruikt ook lekker
ook voor 't eerst met washi tape gewerkt
(is het blauw/grijze) erg handig spul..

detail van voorblad en..

detail van de andere kant..
op 't volgende blad wil ik o.a.
iets doen met mijn Rozemarietje
en tja... kijken/bedenken wat nog
meer, als't zover is laat ik het
zien..

7 opmerkingen:

Elizabeth zei

GEWELDIG....., waar haal je het vandaan! Ik denk dat het album wel vol komt met dierbare momentjes en onderwerpjes...

Maia zei

Wow Ida dit is wel heeeeel erg gaaf hoor!
Dit ga je toch wel zelf houden?
Prachtig al die verschillende rozen!
Washi tape ken ik nog niet maar dat ziet er ook mooi uit!
Succes met de rest van het boekje, dat gaat vast en zeker prachtig worden!
Fijn weekend
Groetjes Maia

Berlinde zei

Wat is dit prachtig Ida, zo romantisch, ben benieuwd naar de rest van het boekje!
Lieve groetjes, Berlinde

artymess zei

beautiful journal ....xx

Old Paper Roses zei

Het begin is er al en heel mooi geworden !
Ben benieuwd hoe het er helemaal uitziet als je mini album klaar is!

Fijne creatieve Zondag!
Liefs Michelle

Aafke zei

Dat ziet er mooi uit.
Ideetje voor een volgende bladzijde: de moestuin of muziek.
Liefs Aafke

marion zei

mooie start, ben heel benieuwd naar de rest.......