zaterdag 28 januari 2012

mini album blad II

blad II van 't album is klaar..
mijn Rozemarietje staat op de ene
kant  "in the picture" hier  een
fragment en dan het hele blad..
samen met beestjes waar ze dol
op is maar dan iets lieflijker dan dat
het er meestal aan toegaat...

tja, zelf dingen maken is belangrijk
voor mij en voor ons allemaal
denk ik, hier heb ik een paspopje
aangekleed met een jurkje van
oude kant, verder oude gespen en
stukje van 't zelfde oude kant..

voor de klosjes en tekstjes
heb ik  stempels van Eline gebruikt,
't papier voor de ondergrond  van
beide pagina's is ook van Eline..

4 opmerkingen:

Berlinde zei

Zoooooo mooi Ida, wat een lieverdje is je Rozemarietje! En dat jurkje van kant is prachtig!!
Lieve groetjes, Berlinde

Janine zei

Ook weer zo mooi ida, bij die naaipagina, zie ik altijd weer inspiratie voor een doos, hahahaha fijn weekend.

Aafke zei

Rozemarie is een schatje!
De paspop met het jurkje van zwarte kant, vind ik schitterend.
Liefs Aafke

Nancy zei

Het jurkje is prachtig! Maar de hele kaart/boekje! Je maakt erg mooie dingen! De ontmoetingsdag was inderdaad erg leuk, dank je!