donderdag 1 december 2011

kerstkransje

dit kleine kransje heb ik gemaakt met
allerlei materialen die ik nog had..
ten eerste met draad een cirkel gevormd
(ik heb het om de onderkant van een
omgekeerde soepkom gedaan)
daarna er nog eens omheen gedraaid
voor de stevigheid en een ophanghaakje
gevormd..
vervolgens er afplaktape omheen gedraaid
en daarna eerst lijm erop en  touw eromheen
gedraaid, zo heb je een mooi stevig en
afgewerkt frame..
vervolgens alle verzamelde spulletjes erop
geplakt met goede lijm, stukjes kant, knoopjes,
kleine hazelnootjes en andere bolletjes, in de
dopjes van eikels heb ik kralen geplakt en
de glitters zijn kleine stukjes kerstslinger
die ik nog overhad. de mooie roestige
belletjes zaten aan een kadootje die
ik kreeg..

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Hij is echt leuk, Ida..
Weer eens wat anders dan wat je overal ziet.
ALs je goed oplet, is er zoveel materiaal wat je kunt gebruiken. Soms gooi ze zomaar van alles weg, waar je echt mooie dingen van zou kunnen maken, als je het maar ziet!

Groetjes, Elizabeth

Aafke zei

Het is prachtig geworden. De belletjes maken het helemaal af.
Liefs Aafke

Elizabeth zei

Wat een mooie krans en wat een fantasie.