dinsdag 13 december 2011

12 tags of christmas

afgelopen zondag ben ik ook es aan
de slag geweest met de 12 tags of christmas
van Tim Holtz..
voor wie het niet kent, Tim Holtz maakt ieder
jaar gedurende 12 dagen een christmastag
en laat precies zien hoe hij dat doet.
deze twee heb ik gemaakt, bij gebrek aan
de meeste gebruikte materialen heb ik
flink rondgesnuisterd in wat ik zelf had,
en dan kom je ook een heel eind..
heel erg leuk om te doen! en ook
erg leuk om te kijken wat anderen
er allemaal van gemaakt hebben..

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

wat een mooi werkje is het geworden.. alleen al een uitdaging om de goede materialen te gebruiken he!

Berlinde zei

Mooi gemaakt Ida, vooral de onderste vind ik knap!!
Groetjes, Berlinde

~THEA~ zei

Is misschien nog veel leuker, gewoon met je eigen spullen!

Groetjes Thea ♥