vrijdag 30 september 2011

vlinder- en rozenkastje


ter gelegenheid van de 50 e verjaardag van
mijn vriendinnetje Aafke, maakte ik deze
shadowbox.. daar Aafke dol is op rozen
en vlinders was mijn onderwerp snel
gekozen..

daar ik momenteel helemaal weg  ben van
kleurloze embossingpoeder, heb ik dit ook
veelvuldig gebruikt, bijv om de buitenkant
van 't kastje van een glanzend laagje te voorzien
maar ook voor de rozenmedaillon en de
vlinder op 't garenklosje..

de kaartjes met borduurgaren zijn
gemaakt van kleine labeltjes en het
kleine stopgarenkaartje heb ik verkleind
en omwikkeld met naaigaren..
't was weer leuk om te maken en volgens
mij is het kado wel in goede aarde gevallen...

4 opmerkingen:

Nonnelien zei

wat een schitterd mooi nostalgisch kastje. Groetjes Eugenie

Elizabeth zei

Jammer dat ik die vriendin niet ben, hahaha.. je zou zoiets maar krijgen!

By the way... ik heb je getagd, Ida.
Kijk voor meer info maar even op mijn blog... Kijk maar of je het leuk vindt, je bent niets verplicht hoor!

Groetjes, elizabeth

Berlinde zei

Wat een mooi romantisch kastje, heel mooie kleuren en details.
Groetjes, Berlinde

Anneke zei

Ben ook aan zo'n kastje bezig, als ik dit zie moet ik daar dringend toch eens aan verder doen! Supermooi, je koos ook een heel mooi thema!