woensdag 14 september 2011

linnen label

dit labeltje heb ik gemaakt van 2 lagen
linnen, op elkaar gestreken dmv dubbelzijdig
plakvliseline..
de randjes ingesmeerd met textiellijm, zodat
het niet rafelt, daarna de afbeelding die ik had
afgedrukt op transferpapier op het linnen
gestreken..
een eyelet erin geslagen (viel nog niet mee door
2 lagen linnen) en tenslotte kantje, roosjes en
lintje op kleur gebracht met distressinkt:
antique linen, pumice stone en tea dye..
voor mij een welkome afwisseling op de
kartonnen labels...

7 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Wat een leuk idee met een schitterend resultaat. Groetjes, Marleen.

Barb zei

Beautiful tag. Love the idea of using fabric instead of paper.

Elizabeth zei

Prachtig label heb je gemaakt, Ida.
Hoe kom je toch telkens op zulke mooie idee├źn? Ik geniet van je blog!

Groetjes, Elizabeth

Andy Skinner zei

I really like this tag, it's very subtle and very different.

Lenet zei

ooo wat een geweldig idee!! Die ga ik onthouden, ik zat gisteren wat te rommelen in mijn kant en dacht dat het wel leuk zou zijn om een met bveel kant labels te gaan maken en dan zo op linnen is natuurlijk helemaal super!! Bedankt voor de tip!! ( en nou moet het eigenlijk meteen gebeuren , maar heb geloof ik geen vlieseline in huis...lekker weer..

Cindy Adkins zei

Oh this is beautiful!!!

Anneke zei

Prachtige tag, supermooi met die transfer en de roosjes!