donderdag 23 juni 2011

shadowbox

ik had hem al een tijdje liggen deze
shadowbox van Tim Holtz en vond het
nu toch hoog tijd om er iets mee te doen..
eerst de buiten- en binnenkant voorzien
van een "oud" jasje en wat komt erin?
de twee kleine "frozen charlottes" zijn echte
oude exemplaren, gekregen van mijn vriendin
Angelique evenals de oude damesbuste
verder heeft zij het schattige eimannetje gemaakt,
Angelique is poppenmaakster, voor wie het leuk
vindt, haar website heet angel's little ones

verder allerlei dingetjes die ik zoal verzameld
heb waarbij de oude naaispulletjes natuurlijk
niet kunnen ontbreken...

5 opmerkingen:

Elizabeth zei

O, zo mooi en zo heerlijk romantisch..
Wat het kastje kant en klaar of heb je het zelf helemaal gedecoreerd met papier en kantjes..? Ik vind het een heel leuk idee!

Groetjes, Elizabeth

Yvonne zei

Ziet er prachtig uit Ida! Erg leuk gevuld met allemaal mooie kleine waardevolle spulletjes. Het heeft vast een mooie plekje in huis gekregen.
Groetjes van Yvon

Paulien zei

Erg leuk gedaan Ida!
Gaat Rozemarietje niet in het kastje snuffelen voor bruikbare spulletjes:-)

Het Knuter Huuske zei

Leuk!!

Ik vind dat je een leuke blog hebt.
Wil je graag volgen, maar kan je even niet toevoegen aan mijn leeslijstje, de optie werkt niet.... Zie alleen het woord volgers.... Dus zat ik je eerst even in mijn link lijstje en zal ik later nog een keer proberen je toe te voegen zodat ik je updates op mijn dashboard zie.

Groetjes van Ivonne

Janine zei

erg mooi geworden!! En inderdaad, je poezevrindje vindt dit vast ook erg leuk, hahaa